pondělí 12. září 2011

Lovkyně snů (Procitnutí) - Lisa McMann

07.10. 2011 vychází u nakladatelství FRAGMENT kniha Lovkyně snů - Procitnutí.

Oficiální anotace:


Sedmnáctiletou Janie už nebaví, že se stále propadá ostatním lidem do snů, zejména pokud ten, komu se zdají někam padá, ocitá se na veřejnosti nahý nebo sní o svých erotických tužbách. Janie se nemůže nikomu svěřit - neuvěřili by jí a mysleli by si, že je blázen. A tak žije se svou schopností, jako s nechtěným prokletím, které neumí ovládat. Pak se jednou propadne do noční můry, z níž ji ztuhne krev v žilách. Poprvé není v něčí zvrácené duši jen pozorovatelem, ale i účastníkem...

Wuhů. Tak tohle vypadá opravdu tajemně, něco přesně pro mě. Na knihu se tedy docela těším :). Co mě ale trošku zarazilo, je počet stran. Má jen něco málo přes 200. I tak to snad bude hezké počtení...

5 komentářů:

Rakla řekl(a)...

Taky se na tuhle knížku docela těším :D. Snad se k ní i časem dostanu, protože toho mám v plánu přečíst strašně moc.

Mimochodem koukala jsi na tu Tinu Salo? Co jsi na ní řikala?

Lady McFly řekl(a)...

Tak to jsme dvě - wishlist praská ve švech a knihovnička s novými, nepřečtenými kousky taky :D.
Ano, ptala jsem se na ni v knihovně u nás ve škole, ale tam ji neměli. Přemýšlela jsem, že bych mohla začít chodit i do městské, ale zatím nevím. V nejhorší si ji koupím! No co, kvůli knížkám má peněženka trpí poslední dobou víc než dost, tak mě jedna navíc nezabije :D.

Rakla řekl(a)...

Jestli ti nevadí číst na PC, tak se koukni na ulozto.cz, najdeš tam, ale jenom tři díly. Tak si aspoň můžeš mrknout jak se ti to bude líbit a pak si ji kdyžtak můžeš koupit :D. Nebo pak ta knihovna ;).

Lady McFly řekl(a)...

Och, děkuji moc. Na e-knihy jsem nějak úplně zapomněla :).

Eby řekl(a)...

Na tuhle knížku se taky neskutečně těším a doufám, že si ji přečtu co nejdřív :D
Je to zase něco jiného než knihy o upírech, vlkodlacích...

Okomentovat