úterý 13. září 2011

Filmový těšing 2011

Vítejte v rubrice "FILMOVÝ TĚŠING". K čemu vůbec slouží? Budu vám sem zveřejňovat filmy, které přijdou tento rok do kina a na které se já osobně těším. Věřím, že to bude skvělý tip na nějaký film i pro vás :).

kl
Název: Hlavně nezávazně / No Strings Attached
Žánr: romantický, komedie

Jak dlouho si budou zaneprázdněná Natalia Portman a zhrzený Ashton Kutcher nezávazně užívat, dokud mezi nimi nepřeskočí pomyslná jiskra? Uvidíme...

Opravdu se těším na kombinaci svých dvou oblíbených herců. Také na jejich cestu od "nezávazného flirtu" přes "jen na sex" až k "miluju tě" :). Myslím, že Ashton má pár rolí tohoto typu za sebou, ale jsem zvědavá na Natalii. Od jejího posledního filmu (Black Swan) je to docela skok.


pzk
Název: Piráti z Karibiku 4: Na vlnách podivna / Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides
Žánr: dobrodružný, fantasy, komedie, akční

Návrat ironického kapitána Jacka Sparowa v podání Johnnyho Deppa je tady. Tentokrát se ve 4. díle shledá s "ženou ze své minulosti" - Penelopé Cruz, bude hledat Pramen mládí a čelit obávanému kapitánu Černovousi.

Jako fanoušek PzK se na tento díl velmi těším. Doufejme, že nebyla chyba natočit další díl (jak to u takových mini sérií bývá, kdy jde kvalita s počtem dílů značně dolů aneb nezáleží na kvantitě ale kvalitě). Co mě ale mrzí je to, že neuvidíme náš pár Will-Elizabeth. Snad se ale dočkáme zamilovaného Jacka, nebo ne?


hanna by LmF
Název: Hanna
Žánr: drama, akční, dobrodružný, trillery

Dospívající dívka vychována bývalým agentem CIA nebo vraždící stroj? Tak či onak by se dala nazvat Hanna - profesionální voják se vším všudy. Může ale přežít sama na cestě po Evropě s tajnými agenty v patách?

Nemálo zajímavý film. Ať už popis, trailer nebo pouze samotný plakát filmu. Dosti si od něj slibuji - už jen to hereckého obsazení. Saoirse Ronnan už má pár dramat za sebou (a doufejme, že pár a více Oskarů před sebou), ve kterých opravdu zazářila a tento žánr ji jednoduše svědčí. Tohle je ale vážně drama s velkým D, tak uvidíme jak se s tím popere.


LmF
Název:Červená Karkulka / Red Riding Hood
Žánr: Drama, Mysteriózní, Trillery, Fantasy

Dívka uvězněná mezi dvěma muži. Když se k tomu navíc připlete vlkodlak sužující celou vesnici, se kterým má ona dívka jedinečné spojení, začíná napínavý a romantický příběh.

Tak na tohle se vážně těším! Fantasy, to je moje. Navíc se teď Amanda Seyfried - hlavní hrdinka - blýskla v opravdu dobrých filmech (Milý Johne, Dopisy pro Julii apod.) Zajímalo by mě, jak moc se filmaři drželi klasické předlohy (podle popisu skoro vůbec) a v jakém duchu film bude. Taky jsem zvědavá na konec, který je podle mě docela předvídatelný, ale uvidíme :).


Název: Gnomeo a Julie / Gnomeo and Juliet
Žánr: animovaný, komedie, dobrodružný

Jak by to asi vypadalo, kdyby byli Shakesperova Julie a Romeo (v tomto případě Gnomeo) zahradní trpaslíci? Asi takhle..

Tak tady se asi probudila má dětská stránka, o které jsem si myslela, že už je nadobro pryč :D. Není. A s ní přichází i tato skvělá komedie. Už jen z traileru jsem se válela smíchy, tak se nemůžu dočkat filmu.



Název: Zrození planety opic / Rise of the Planet of the Apes
Žánr: akční, dobrodružný, drama, sci-fi

Mladý vědec se snaží vyvinout lék proti Alzheimerově chorobě, pomocí pokusů na zvířatech - šimpanzích. Bohužel se mu to nedaří, je propuštěn, ale jednoho šimpanze si odnáší domů. Díky léku se u něj začne vyvíjet vysoká inteligence. Začne tedy spřádat plány na vyhubení lidstva.

Ehm. No, co na to říct? Jsem holt fanoušek této "opičí ságy" :D. Starší díly se mi opravdu líbily, koukala jsem na ně už jako malá. Uvidíme, jak se filmaři poprali s dalším dílem.

+ nové filmy stále přibývají

1 komentářů:

Dottie řekl(a)...

Ty si ještě neviděla Piráty z Karibiku? Chyba chyba :D.

Tvl ani mě neřikej že neodmaturuješ.. Děsim se toho :D dneska sme měli ájinu a sem uplně tupá, totálně :D Ty šaty chci taky, ale nevim asi takový fakt neseženu. Právě že musim dělat Miss World, proto potřebuju nejlepší šaty viď, přece mě tam nikdo nesmí překonat :D.
A nedělej si srandu, Dottie je to nejlepší co sem vymyslela :D.

Okomentovat