středa 14. září 2011

My W.I.P. [1]

Meme původem z dílny NIkki Finn. | O co v něm jde?
Každou STŘEDU
• Vyplnit dotazník o 10 otázkách

1. Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReaders.
The DUFF by Kody Kepligner - Neustále na ni slyším chválu a vidím ji na každém "blogovém rohu", tak mě více než zaujala.
2. Jaký film jsi viděla naposledy?
Poslední dobou se pořád dokola a dokola čučím na Titanic :D. Holt, moje srdcovka.
3. Čím sis naposledy udělala radost?
Zrovna dneska brambůrkama a kofolou. I maličkosti potěši.
4. Co naposledy se ti zdálo?
Nothing. A jsem za to ráda. Takové ptákoviny, co se mi někdy zdají..
5. Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Dnešek je zítřek včerejška.
6. Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Kninder Maxi King, BeBe a karamelky.
7. Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Docela se mi zalíbila Britney Spears, má opravdu krásný hlas. Můj favorit je TAHLE.
8. Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Čas je relativní. Někdy se dva měsíce zdají jako týden a deset měsíců jako věčnost.
9. Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Někteří učitelé jsou vážně k popukání. Takže pravděpodobně v nějaké hodině /tedy když se zrovna nezkoušelo, netesovalo a nebo nestrachovalo z předešlých dvou možností/.
10. Co máš právě na sobě?
Ještě "školní obleček" :D. Rifle a triko - klasika.

1 komentářů:

Lexie řekl(a)...

Britney Spears má skvelé pesničky :)

Okomentovat