středa 6. června 2012

Jak to bude dál? #2

- Meme, které vytvořila Paži | O co v něm jde?

• Každou STŘEDU
• Vyberte si z knihy (nejlépe, kterou jste nečetli) náhodnou větu a k ní pak 
připište dalších 3-5 vět jako pokračování - volně, podle vaší fantazie

Andělé noci - Lili St. Crow

Má věta: „Stiskla jsem spoušť“ (str. 85)

Pokračování: Ozvala se ohlušující rána a já zůstala nehnutě stát. Chvíli trvalo, než mi došlo co se vlastně stalo, protože rána na mé hlavě značně ztěžovala mou orientaci. Bolest která mi tepala nad levým obočím však nebyla nic oproti té, kterou jsem zanedlouho pocítila ve svém levém boku. Sklonila jsem hlavu k tomu místu a uviděla červenou barvu. Ještě jsem se stihla podívat na ležící tělo před sebou, na střelce, který byl zodpovědný za tu spoušť v mém břiše. A pak jsem omdlela.

Wůhů. Zajímalo by mě, o co se bude jednat ve skutečnosti :)).

2 komentářů:

Nika (Dominika Murníková) řekl(a)...

vetu si si vybrala skvelu :D

www.artjournalstories.blogspot.com

Paži řekl(a)...

Já mam nejradši, když se pak k tomuto příspěvku vrátím a zjistím, co jsem napsala a co se skutečně stalo :D Někdy mě až překvapuje jak se jedna věta dá vyložit tolika způsoby ;)

Okomentovat