úterý 3. dubna 2012

Knihy v mých myšlenkách [3] - Lisa McMann: Lovkyně snů #2 Vstříc temnotě

- Projekt, jehož autorem je Abyss z Knižního nekonečna

zdroj obrázku: fragment.cz
Název: Vstříc temnotě (Lovkyně snů #2)
Autor: Lisa McMann

1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
Tak prvně proto, že je to druhý díl z třídílné série a tak tuto sérii chci dočíst.A také proto, že se mi styl autorky přijde hodně ojedinělý a originální.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Hořká pravda.

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Ztráta.

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Vstříc temnotě nebo vlastně celá série Lovkyně snů je jedna z těch, kde se nevyskytuje příliš mnoho postav - ať už těch hlavním nebo vedlejších. Na výběr tu proto moc nemám, ale tak oblíbila jsem si hlavní hrdinku Janie. Je to prostě holka do nepohody s těžkým životem.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno pozitivum.
Tak určitě to bude právě styl psaní. Děj je totiž rozdělen do kratších časových úseků (ať už dnů, hodin či minut) a díky nim se kniha stává originální a přehlednou. Mě osobně tento styl zkrátka nadchl, bohužel není mnoho knih, kde bych se s ním shledala.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Možná jen to, že je tak krátká a tak rychle uběhne :D. 

• MOJE HODNOCENÍ: 90%/100%

4 komentářů:

E_V_E řekl(a)...

ja by som si ju moc chcela prečítať už si plánujem kúpiť konečne aspoň prvý diel zatiaľ ale ešte sa to nejako nedá 8D ale nadchol ma dej z recenzií 8)

Kristen řekl(a)...

První díl jsem zrovna dneska přečetla a ten druhý si už objednala, takže se těším až mi dojde a jsem zvědavá, jak to bude pokračovat :)

Flash řekl(a)...

Áááá, já nenávidím naší knihovnu! :D Pořád se tváří že tuhle knížku mít nebudou, a ona vypadá pořád lepší a lepší :// =D.

Janyany řekl(a)...

Super typ:)

Okomentovat