úterý 6. března 2012

Měsíční chvástačka - únor 2012

- Meme, které vytvořila Judit

Krásný den,
dnes je už 6. března ale já pořád neměla čas sepsat tento článek, proto je tu až dnes. Tak nějak jsem doufala, že minulý měsíc by mohl být oproti lednu, co se týče knih, o trošku hojnější a ono je tomu naopak. No jo, plesová sezóna člověka finančně docela zruinuje :D. Taky si navíc šetřím na "výlet" do Brna, který bych měla uskutečnit koncem měsíce, kdy s kámoškami pojedeme na premiéru HG! Páni, jak já se těším. A jelikož má sídlo bux i Levné knihy jen kousek od nádraží, míním se tam také zastavit .. no to bude :D. Ale abych neodbíhala, pokochejte se teď knihami, které mi za tento měsíc přibyly.

Knihy, které jsem si koupila
- Jak jsem již zmínila, jsem tak nějak na mizině (O:), proto jsem si koupila jen jednu knížku a to G2R - Tajemná hra od českého autora Zdeňka Ležáka. Po té, co jsem si přečetla Erebos, který má podobnou tématiku a moc se mi líbil, jsem si knihu chtěla pořídit již delší dobu a tak se na mě konečně směje z knihovničky. Teď si jen najít volný čas..



Knihy, které jsem vyhrála
- Čekám na den, kdy tato odrážka nebude prázdná.

Knihy, které jsem dostala jako dárek
- Jak to tak vidím, tady až do Vánoc nic nečekejte :D.

Knihy, které jsem dostala k zrecenzování
- Uf, alespoň něco tu máme dál. Díky FRAGMENTU jsem obdržela na recenzi dvě knihy a to: Stefanovy deníky #3: Prokletí a Ztracený svět v podzemí #1. První ze zmíněných mám právě rozečtenou.


I když jsem vám toho moc neukázala, doufám že jste se u článku alespoň trošku bavili a budu moc ráda, když mi napíšete názory na výše zmíněné knihy nebo dáte tip na nějakou, kterou si musím stoprocentně pořídit! ;)

3 komentářů:

MaiQa řekl(a)...

No, já zase doufám, že Erebos bude lepší než G2R. Ta kniha mě opravdu moc nezaujala, nudila jsem se při ní. :)

Lady McFly řekl(a)...

MaiQa: Recenzí s podobným názorem jsem četla povícero, ale nemám ráda předsudky a ráda si udělám vlastní názor, tak uvidíme :) ... A jinak Erebos můžu jen doporučit, výborná kniha.

MaiQa řekl(a)...

No, já jsem měla problém s tím přečtením, tak snad se ti to bude líbit. :) Jsem zvědavá na tvůj názor na ni. :)

Okomentovat