neděle 4. prosince 2011

Vánoční řetězovka [2/4]



6. Patrí podľa teba sneh k Vianociam, alebo Vianoce sú Vianocami aj bez neho?
Určitě! Vánoce bez sněhu jsou podle mě takové ochuzené a ne tak kouzelné. Samozřejmě ne vždy to vyjde a i když sníh není, tak nepověsím celé Vánoce na hřebík.

7. Zvyknete na Vianoce variť tradičné jedlá?
Ano, každoročně by jste u nás našli kapra, bramborový salát a rybí polévku.

8. Aké darčeky najradšej dávaš?
Takové, o kterých něco málo vím a můžu proto vybrat ten nejlepší. Aby jste to správně pochopili .. Nerada třeba kupuju dárky mužské části rodiny, protože se v těch pěnách na holení, vodách po holení a různých serepetičkách, nevyznám. 

9. Aká je tvoja najobľúbenejšia vianočná rozprávka?
Fíha, těch je. Jako malá jsem klidně proseděla přes Vánoce celé odpoledne u telky a program už jsem uměla nazpaměť :D. Mezi ty moje nej patří třeba Anděl Páně, Pyšná princezna nebo Princezna se zlatou hvězdou.

10. Aká je tvoja najobľúbenejšia vianočná skladba?
Mám jich hodně, povětšinou jsou to anglické písničky. Kdybych měla tedy jmenovat konkrétně - Last Christmas od Wham! nebo All I want for Christmas is you od Mariah Carey. A z českých teda jasně vede Vánoční čas od Nightworků, která je jednoduše boží :D.

0 komentářů:

Okomentovat