sobota 31. prosince 2011

Měsíční chvástačka - prosinec 2011

- Meme, které vytvořila Judit

Knihy, které jsem si koupila


- Jelikož byly tento měsíc Vánoce, koupila jsem si pouze jednu knihu, a to Jezdce časem od Alexe Scarrowa.  Po téhle knize toužím už delší dobu, protože mám cestování časem ráda, stejně jako Titanic, o němž je v knize také zmínka. 

Knihy, které jsem vyhrála
- I přes to, že jsem se přihlásila do řady soutěží, mi tento měsíc nějak nepřálo štěstí, proto jsem nic nevyhrála. No nic, snad příště :).

Knihy, které jsem dostala jako dárek
- Tak, tady toho bude konečně víc. Asi jsem letos byla opravdu hodná, protože krom jiných pěkných dárečků, jsem dostala také celkem 6 knížek. Tady jsou:


- Jako první tu máme celou ságu Stmíváni od Stepheine Meyer. Dostala jsem ji v kompletu, v novém vydání, které se mi líbí daleko více, než to původní, kde byl každý díl jinak barevný a i obálky takové... no .. ehm :D. Dále tu máme Inkarceron od Catherine Fisher a nakonec Les rukou a zubů od Carrie Ryan. Tato kniha mě opravdu překvapila svou obálkou, která je snad ještě krásnější, než na obrázku, i úpravou vnitřku knihy (tu jsem vám dokonce vyfotila a naleznete ji na konci článku :).

Knihy, které jsem dostala k zrecenzování




- Zde jich bude taktéž povícero, já tedy začnu knihami od nakladatelství FRAGMENT - Krásní Mrtví: Arizona od Eden Maguire, Stefanovy deníky 1 i 2 (Zrození, Chuť krve) od Kevina Williamsona a Julie Plec a Temné vize od L.J. Smith. Na všechny tyto knihy jsem již napsala recenze, které si můžete u mě přečíst. Dále tu mám knihu Žena v (kon)kursu od Evy Brabcové, za kterou moc děkuji nakladatelství Metafora. A nakonec knihu Křídla od Aprilynne Pike, kterou mi zaslalo nakladatelství Fortuna Libri.


A teď už pohled na všechny knihy dohromady:



- Ještě vám sem přikládám dvě fotky. Na první mám vyfocenou celou tetralogii Stmívání i v boxu. Mimo to i můj veléúžasný noťas (lidé s bystřejším zrakem jistě rozeznají stránku goodreads :D) a milovaný hrošík. Chtěla jsem vyfotit jenom samotný box, ale na fotce šel špatně vidět, tak jsem to jednoduše vzala z dálky, no. A na druhé je již slibovaný vnitřek knihy Les rukou a zubů, konkrétně tedy ornamenty kolem kapitol (no není to nádhera? :).



(Doufám, že se článek líbil - je to totiž můj první příspěvek do tohoto meme).

3 komentářů:

Maataaa řekl(a)...

Pekná nádielka :)
Twilight sa mi páči v čiernom vydaní...ale už som videla aj biele a aj to bolo zaujímavé :)

Lady McFly řekl(a)...

Díky moc :). No právě v bílém vydání mám první díl (v originále) a musím říct, že se mi také líbí - jen se asi rychleji umaže.

Escape to the book world řekl(a)...

Jezdce a Les rukou a zůbu jsem dostala taky:)) A Křídla na recenzi též:D Jinak, Inkarceron doporučuji!:)
Kelsí

Okomentovat