čtvrtek 22. prosince 2011

Čtení na zasněžené večery - Zimní knižní deník [3/4]

pořádá VeeEe a Sue

Neděle 11.12.
Mé utrpení konečně skončilo, Werthera už mám za sebou.

Pondělí 12.12.
Nevím co číst, ani nemám moc času. Před Vánoci učitelé magoří snad ještě víc než normálně a samozřejmě nám nasolili kupu testů.

Úterý 13.12.
Je to k neuvěření, ale nějak se mi zastesklo po té koze Katniss a za dvě hodinky už jsem měla HG v sobě. Nechci vidět zítřek ve škole..

Středa 14.12.
A znovu povinná četba - tentokráte Robinson Crusoe. Jak se tak znám, nebudu ji mít dočtenou dřív než za měsíc (ráda si vybírám knihy podle sebe a ne aby mě do nich někdo nutil. většinou se mi už jen z principu nelíbí).

Čtvrtek 15.12.
Přidala jsem si další knihu - Stefanovy deníky 2.

Pátek 16.12.
Tuším se zaměřím jen na jednu knihu, protože od každé vždycky přečtu 20 stránek, potom mám všechno rozečtené a už se v tom začínám ztrácet.

Sobota 17.12.
ÁÁÁ, lidi! Právě jsem viděla jeden úžasný film, ze kterého jsem na měkko ještě teď. Doufám, že znáte, pokud ne, děláte velkou chybu. A o jakém filmu že je to vlastně řeč? O Zápisníku jedné lásky. Právě jsem se rozhodla, že zítra si knihu někde seženu a začnu ji číst!

0 komentářů:

Okomentovat