čtvrtek 22. prosince 2011

Čtení na zasněžené večery - Zimní knižní deník [2/4]

pořádá VeeEe a Sue

Neděle 4.12.
Nakousla jsem Bajky barda Beedleho od Rowlingové. Uvidíme, co z toho vyleze.

Pondělí 5.12.
Zase jsem o kousek dál u Arizony, už se nám tu objevil nový, záhadný boy. Z bajek jsem stihla jen jednu.

Úterý 6.12.
Tak Rowlingová opět nezklamala. Knížka (spíše tedy knížečka) mě bavila a bylo to příjemné odreagování.

Středa 7.12.
Přečetla jsem časopis, počítá se to?

Čtvrtek 8.12.
Po 30 stránkách Pádu jsem to nějak nevydýchala a rozhodla se, že si knížku přečtu až v "živé" podobě a ne na notebooku. Snad mě potom chytne víc.

Pátek 9.12.
Odsouvám Arizonu na dobu neurčito a po dlouhé době se zase jednou vrhám na povinnou četbu.

Sobota 10.12.
Utrpení mladého Werthera je spíše utrpení pro mě.

0 komentářů:

Okomentovat