neděle 13. listopadu 2011

MiniRozcestník ZIMNÍCH PROJEKTŮ

-Nudila jsem se, proto jsem k článku vyrobila dokonce button :)

Pomalu se nám blíží zima a Vánoce. Přichází čas pečení cukroví, stavění sněhuláků, rozdávání dárků a celkové pohody s rodinou i přáteli. Znamená to ale ještě něco - teď mám na mysli pro náš útulný knižní svět. A to sice nové nápady a projekty, kterých se poslední dobou objevila spousta. Já se zapojila do většiny z nich, protože každý se mi zdá nápaditý a zajímavý. Tak se tedy stalo, že se v tom pomalu přestávám orientovat, nevím který projekt kdo vymyslel, jaké má pravidla ani kdy začíná. Proto jsem se rozhodla, sepsat tento článek, jenž mi bude sloužit jako rozcestník všech projektů, do kterých jsem se zapojila. Pro vás to může být info, co a kde se děje a případně se také zapojit. Teď už tedy nezbývá, než se do toho pustit...



 Čtení na zasněžené večery (27.11. 2011 - 24.12. 2011)
- pořádá VeEee a Sue

Cílem tohoto projektu je si, po dobu čtyř adventních týdnů, psát deník s vašimi myšlenkami a pocity, které souvisí s knihou, kterou právě čtete. Ten si pak rozdělíte do týdnů, dnů či hodin, jak je libo a následně jej zveřejníte na blogu. Jen se vyvarujte spoilerů!




Knižní výzva - SNĚHULÁK (27.11. 2011 - 31.12. 2011)
- opět pořádá VeEee

Jedná se vlastně o challenge, po jejímž úspěšném dokončení postavíte celého sněhuláka. Je rozdělena na tři části, stejně jako sněhulák na tři koule. V první musíte přečíst 4 knihy, dále 7 knih a do cíle se dostanete po přečtení 10 knih. Každou přečtenou knihu navíc ohodnotíte.



Vánoční řetězovka (od 27.11. 2011)
- pořádá Sue

Určitě každý z vás zná nějakou řetězovku. Pokud ne, tak jen ve zkratce - určitý bloger zveřejní pár otázek, na které ostatní blogeří odpovídají. Jednoduché, že? A právě takovouhle řetězovku nám vymyslela Sue, tentokrát na vánoční téma.




Vánoční foto-knižní výzva 2011 (27.11. 2011 - 6.1. 2012)
- pořádá Nikki Finn

Rádi čtete a fotíte? Potom je tu něco pro vás. Pokud vás baví jen jedno ze zmíněného, zapojte se jen do toho, co vás baví. Ve čtecí části je možnost obdržet 4 vánoční hůlky za celkem 8 knih - tedy dvě knihy za každou hůlku. A ve fotografické části máte za úkol zveřejnit 24 fotek od 1. do 24. prosince na daná, vánoční, témata.




Vánoční knižní hop (6.12. 2011 - 22.12. 2011)
- pořádá Syki

Tenhle projekt je pouze pro knižní blogery, ovšem je právě pro naše čtenáře ale i nás samé. Jedná se o tzv. "hopování", kdy se blogeři domluví a následně pak uspořádají řadu giveaways (soutěží o knihy), které jsou ve stejný čas a na stejné téma.






Novoroční knihovzetí (od 1.1. 2012 po celý rok 2012)
- pořádá Kath

Sepište si seznam 5-20 knih, které by jste si stoprocentně chtěli pořídit v roce 2012 a následně jej zveřejněte přesně 1.1. 2012 v 00:00. Postupně si potom koupené knihy odškrkávejte.






Tak to bychom měli. Tohle je řada projektů, které mě zaujaly a do kterých jsem se zapojila. Věřím, že jich bude přibývat a já tento článek následně budu doplňovat. Doufám, že jsem vše alespoň trochu vysvětlila. Pokud by vám však nebylo něco jasné, stačí kliknout na obrázky u každého projektu, které vás odkáží na stěžejní článek pořádajících. Tam se můžete na cokoli zeptat, stejně jako mne pod tímto článkem. Budu taky moc ráda, když v komentářích vyjádříte svůj názor, klidně napište, čeho se účastníte vy, jaký máte na konkrétní projekt názor nebo mi můžete dát tip na nějaký nový, který jsem zatím neobjevila. 

3 komentářů:

Kristina řekl(a)...

jsi šikovná a děkuji :)))

Kacennnka řekl(a)...

No páni! Taky jsem měla v úmyslu to nějak takhle zesumírovat, protože se ty projekty docela rozmohly. Ale tímhle jsme ti fakt vděčná, protože si mi ušetřila práci a navíc, o některých projektech jsem ani nevěděla. :D

Lady McFly řekl(a)...

Díky moc holky, jsem ráda, že to alespoň k něčemu je :).

Okomentovat