úterý 15. listopadu 2011

Knižní řetězovka [3/3]

třetí část Knižní řetězovky od Luu | první část a vysvětlení naleznete ZDE



41. Obľúbená filmová adaptácia?
Tak tady jich bude víc - Harry Potter, Pán prstenů, Letopisy Narnie ... Co u mě ale na první čáře vyhrává je film Pýcha a Předsudek s Keirou Knightley.

42. Adaptácia, ktorá ťa totálne sklamala?
Znovu tu máme J. Austen, tentokráte Rozum a Cit. Ani fakt, že v něm hrála Kate Winslet mi zklamání nezpříjemnil.

43. Ako často čítaš spoilery?
Dobrovolně nikdy. Nechtěně se to občas stane. I za sebemenší detail, který se dozvím bych nejradši vraždila.

44. Najviac peňazí, ktoré si na jeden krát minul v kníhkupectve?
Ne víc než 500 ... aneb těžký život na rodičích závislého studenta.

45. Ako často knihu pred čítaním prelistuješ?
Snad jen když se mi poprvé dostane do ruky a pak než ji jdu číst. Nějak mě listování v ní neláká.

46. Dôvod, pre ktorý by si v polovici knihu vzdal?
Nuda. Ale tak příšerná nuda, že bych se raději šla učit do školy. (no fajn, zatím jsem žádnou tak nudnou knihu nečetla, ale co není může být :D)

47. Máš ráda knihy usporiadané?
Jistě. Ovšem neustále jejich uspořádání měním. Jendou si je v knihovničce seřadím podle žánru jindy třeba podle barvy. Jediné co dodržuji pokaždé, je velikost. Vždy pěkně od největší po nejmenší

48. Zvykneš knihy skladovať, alebo ich po prečítaní posúvaš ďalej?
Max. tak někomu půjčím. To se mi stává často. Chci se co nejdříve o zážitky s knihy s někým podělit.

49. Sú knihy, ktorým sa vyhýbaš?
Možná knížkám od 500 stran nahoru. Jsem dosti nestálý člověk a některé věci mě hrozně rychle přestanou bavit. Taky sériím, které mají snad milion dílů, opakuje se v nich to samé a pomalu začínají ztrácet smysl.

50. Kniha, ktorá ťa rozosmiala?
Snad každá. V každé knize se najde hláška nebo situace (a to ani nemusí jít o nic vtipného), která vás rozesměje

51. Kniha, ktorá ťa rozhnevala?
Těch je taky více. Ale možná úplně nejvíc HG Síla vzdoru.

52. Kniha, ktorá ťa rozplakala?
Jsem strašná cíťa, takže bulím skoro u všeho :D.

53. Kniha, od ktorej si nemal žiadne očakávanie, ale nakoniec sa ti páčila?
Upíří deníky od L.J. Smith. Hodně knižních blogerů je řadí do knižních zklamání a celkově na ně moc chvály nepějí. Proto jsem byla mile překvapena, že vůbec není tak hrozná.

54. Kniha, od ktorej si očakával veľa, ale nakoniec sa ti vôbec nepáčila?
Váhání od M. Stiefvater. Opravdu jsem se na ni těšila - každý ji chválil, má úžasnou obálku i trailer a takové ty nadpřirozené vlkodlačí věci opravdu můžu. O to horší bylo moje zklamání. Kniha mi přijde nudná, přeslazená a úplně bez akce. Chci však dát šanci jejímu pokračování, to si snad povede lépe.

55. Obľúbené čítanie na odreagovanie?
Pokud to není nějaké náročné čtení s jazykem dávno minulým, odreaguju se u každé knihy. Většinou ale vedou nějaké romantické knihy, které mají jednoduchý děj.

0 komentářů:

Okomentovat