čtvrtek 1. srpna 2013

Návrat!

Ahoj,

zdravím své čtenáře i nečtenáře, zkrátka všechny, kdo na tento článek narazili. Ani nevím, jestli si mě tu vůbec ještě někdo pamatuje, protože už je to přeci jen doba, kdy jsem se tu objevila naposled :). Skoro rok, abych byla přesná.

Upřímně za ten rok se toho hodně stalo, bylo stále méně času a proto jsem se rozhodla skončit s blogováním. Nechtěla jsem z toho dělat nějaké velké drama, protože přeci jen můj osobní život je můj život a tak nějak mi přišlo že nikdo nepotřebuje vědět, že 15. září 2012 bude ten "poslední" den, kdy na mém blogu přibude nějaký článek a proto jsem se více méně v tichosti stáhla :).
Ale už delší dobu (hlavně v posledních dnech, kdy si člověk užívá prázdninového volna) mi blogování, psaní recenzí, čtení těch vašich, knižní srazy.. zkrátka vše co k tomu patří hodně chybí a proto bych se do tohoto světa ráda vrátila. Stejně tak jak jsem v tichosti zmizela, bych se bez nějakých velkých gest vrátila zpět a víceméně pokračovala v tom, co jsem dělala doposud - snad nyní ještě lépe :).

Už se tedy moc těším na vás, mí milí čtenáři i vás, blogeři a na vaše články.

Prozatím všem přeji hezký den, snad to tu v nejbližších dnech a poté (doufejme) i týden a měsících znovu ožije a doufám že mě znovu přijmete mezi vás! :)

Vaše Lady McFly

6 komentářů:

Ronnie řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Ronnie řekl(a)...

To je super, že jsi zpátky, jsem moc ráda. :-)) Myslím, že na Tebe lidi nezapoměnli a určitě budou Tvůj skvělý blog navštěvovat zase, já teda rozhodně :D

Lady McFly řekl(a)...

Díky moc, Ronnie! :)

Cecilka řekl(a)...

Vítej zpět! :o)

Rodaw z Knihánkova řekl(a)...

Super, že jsi zpátky! :)

Nika řekl(a)...

To jsem moc ráda, že jsi zpátky! Já jsem totiž objevila tvůj blog v době, kdy jsi měla pauzu. Takže teď se stávám konečně pravidelnou čtenářkou! :)

Okomentovat