neděle 11. srpna 2013

Jsem zpátky - soutěž! 11.8. - 25.8.

Jak jsem slíbila, tak tu je - soutěž. K jaké že to příležitosti? Je to už přes týden co jsem se rozhodla znovu vrátit k blogování a ani jsem netušila, že mě tak skvěle přijmete zpět. Chodíte sem, píšete komentáře, jste aktivní i na mé facebookové stránce a za to jsem vám opravdu vděčná! A jak nejlépe mou vděčnost vyjádřit, než soutěží a nějakou tou pozorností taky pro vás, že :).

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Soutěž to tu není první a jistě se zapojujete i na jiných blozích, kde jsou vesměs principy stejné, proto se ani zde nebude jednat o nic nového a určitě budete vědět co a jak. Stačí vyplnit formulář, kde jsou i nějaké ty extra vstupy a je to. Teď tedy jen zbývá zmínit, o co se bude soutěžit..

O knihy Ahoj z nebe a Věk magie: Bájná pečeť. První z nich jsem objevila na bux.cz za směšnou cenu 77Kč, tak jsem si vzala jednu pro sebe a jednu pro vás do soutěže. Věk mám zase dvakrát od nakladatelství FRAGMENT, takže za ni musím poděkovat jemu. 

 

Soutěž bude trvat ode dneška, tedy od 11.8. do 25.8. a také je otevřená pro Česko i SLOVENSKO!! Ano, pravděpodobně bude má peněženka dost naříkat, ale myslím že mám spoustu čtenářů i ze Slovenska a tak jsem chtěla udělat radost i jim :). Bez dalšího protahování už níže naleznete formulář, který stačí vyplnit a pak jen mít štěstí :)).

FORMULÁŘ

- Ještě jednou vám moc všem děkuju a držím pěsti v soutěži! :)

0 komentářů:

Okomentovat