úterý 7. srpna 2012

Zpěvavé léto - Kniha třetí - Upíři z Morganville

Název: Upíři z Morganville - Prokletý dům
Autor: Rachel Caine

Anotace: Vítejte v Morganville. Po západu slunce ale raději zůstaňte doma. Městu začínají vládnout ti, kdo nejsou úplně mrtví... Claire přijela do Morganville studovat a dobře se bavit. Nepředpokládala, že spolužačky z koleje jí budou už od začátku ztrpčovat život. Ani pronájem pokoje ve velkém starém domě však vůbec není změnou k lepšímu. Noví spolubydlící mají svá temná tajemství... ale přijmou Claire mezi sebe, když se ulice města začnou hemžit zlem žíznícím po čerstvé krvi...

Mé hodnocení: 55% / 100%
Píseň: Bonfires - Blue Foundation

Proč zrovna ona? - Upřímně i přes to, že jsem hodně zaměstnala svou myslivnu, jsem na žádnou píseň, která by mi tuto knihu připomínala nemohla přijít. Až potom jsem si vzpomněla, že když jsem Prokletý dům četla, hodně často jsem si u něj pouštěla právě píseň Bonfires, protože mi určitým způsobem připomínala atmosféru knihy. Možná budu jediná ale takhle nějak to cítím. Když už nic jiného, alespoň vám doporučím skvělou píseň, která patří mezi mé nejoblíbenější. (Stejně jako řada dalších od této skvělé skupiny :)).

1 komentářů:

Madison řekl(a)...

Ahojda ájo:D chci ti jen říct, že mám novej blog a jsem tam jako Madison :P. nevím jestli pamatuješ michelles-smile.blog.cz.. áno to jsem já:D tak kdyžtak napiš a můžeme se spřátelit))
jinak, knížku vůbec neznám:D

Okomentovat