středa 22. srpna 2012

My W.I.P. [11]

Meme původem z dílny NIkki Finn. | O co v něm jde?

• Každou STŘEDU
• Vyplnit dotazník o 10 otázkách
1. Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReaders.
Legend od Marie Lu. Strašně se mi líbí obálka, která mi připomíná mix Hunger Games a Divergence, a jelikož obě tyto knihy můžu, jsem dost zvědavá i na tuto. 
2. Jaký film jsi viděla naposledy?
Film? U mě spíš poslední dobou jedou seriály - HIMYM, TBBT a Zmetci! :)
3. Čím sis naposledy udělala radost?
Rozhodně knihami. Za tento měsíc jsem za ně "vyhodila" poměrně dost peněz (ale špatný pocit trvá jen chvíli, do doby, kdy si je uložím do knihovničky).
4. Co naposledy se ti zdálo?
Myslím, že něco o škole - nepěkná představa.
5. Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Zrovna čtu Zavrženého a tam je spousta vtipných momentů mezi Norou a Patchem. Zrovna teď si jeden vybavuju - Patch: „Krásně voníš“, Nora:„Říká se tomu sprcha... Šampon, mýdlo, horká voda.“, Patch: Nahota, už jsem o tom slyšel“ .. hehe, je to z hlavy, tak to možná není přesné, ale tenhle jejich úryvek jsem si zkrátka zapamatovala. :D
6. Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Vanilková zmrzlina, karamelová zmrzlina a citronová zmrzlina.
7. Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Takové ty různě remixy, co se hrají na diskotékách - jasně vede Ego a jeho Žijeme len raz.
8. Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Jak příšerně se netěším do školy a proč ty prázdniny vždycky tak rychle utečou??
9. Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Právě u Zavrženého.
10. Co máš právě na sobě?
Kraťase a triko.

1 komentářů:

Myanmar řekl(a)...

Zajímavý projekt :) A s tou 8. mi naprosto mluvíš z duše :D

Okomentovat