středa 25. ledna 2012

My W.I.P. [9]

Meme původem z dílny NIkki Finn. | O co v něm jde?
• Každou STŘEDU
• Vyplnit dotazník o 10 otázkách

1. Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReaders.
Smečka od Andrey Cremer.
2. Jaký film jsi viděla naposledy?
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street. I přes to, že mám muzikály hodně ráda, mi z tohoto jen běhal mráz po zádech a navíc jsem zjistila, že není moudré svačit u filmu, kde každou chvilku někoho podřežou :D.
3. Čím sis naposledy udělala radost?
Předevčírem mi přišel balík z bux - Smečka, Leviatan a Čas čarodějnic. Nádhera ♥.
4. Co naposledy se ti zdálo?
Brr, o škole.
5. Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Není to tak věta, ani hláška, ale moc se mi líbí jak Jesse říká Susannah querida (Mediátor). Zrovna jsem dočetla 5. díl a konečně si tohle slovíčko vyhledala na google.translate, abych se následně dozvěděla jeho význam o pár stránek dál :D. Nevadí.
6. Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Čaj, rohlík a máslo (ehm. ještě jsem nesnídala :D)
7. Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Nic extra. To na co narazím a co se mi líbí. Hodně jsem si ale oblíbila Mandrage a jejich Šrouby a matice - dokonalost.
8. Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Ať už konečně sněžíííí!!
9. Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Právě u Mediátora se řežu skoro pokaždé, když Suze otevře pusu. No ani to vlastně nemusí :D.
10. Co máš právě na sobě?
Tepláky a mikinu...

0 komentářů:

Okomentovat