pondělí 23. ledna 2012

Knihy v mých myšlenkách [1] - Aprilynne Pike: Křídla

- Projekt, jehož autorem je Abyss z Knižního nekonečna


Název: Křídla
Autor: Aprilynne Pike

1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
- Krom toho že se jedná o YA fantasy mě zaujal námět víl a jim podobných stvoření. Také jsem byla zvědavá na Aprilynne jako samotnou autorku. Po pár pozitivních recenzích, jež jsem si přečetla, jsem tedy neváhala a do knihy se pustila.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
- Kouzelná pohádka

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
- Žasnout.

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
- Z těch pár postav, které byly v knize uvedeny, se nedá říci, že by mi nějaká přirostla k srdci, natož abych se s nějakou ztotožnila. Ovšem určitým způsobem mě zaujala postava Tamaniho, u kterého se projevoval lehký náznak sarkasmu, což já opravdu můžu. A naopak bych nechtěla být trollem - už jen kvůli jejich vzhledu.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno pozitivum.
- Určitě bych vyšvihla něco, co se vlastně nedá ani pořádně pojmenovat, a to sice celý hladký chod příběhu. Znáte to, když čtete, čtete, čtete a najednou už nečtete, ale příběh prostě prožíváte. V poslední době jsem četla knihy, u kterých jsem tento pocit postrádala, proto jsem ráda, že mi ho Křídla zase připomenuly.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
- Ze začátku mi příběh přišel hrozně dětinský. Jak chování postav, tak styl psaní. Ke konci však kniha nabrala úplně jiný spád a já jen se zatajeným dechem četla a četla.

• MOJE HODNOCENÍ: 90%/100%

4 komentářů:

Teresa Andrew řekl(a)...

dosť ľudí si túto knížku chváli,vyzerá naozaj zaujímavo :)

Lady McFly řekl(a)...

Ano, Křídla jsou opravdu zajímavá kniha :). Pokud jsi ji ještě nečetla, tak ti ji stoprocentně doporučuji!

Anonymní řekl(a)...

Úžasná kniha, doporučuju :)

Veronika Kubecová řekl(a)...

Knížka mě moc neoslovila, ale nemůžu říct, že by se mi nelíbila. :)

Okomentovat