čtvrtek 22. prosince 2011

Vánoce, Vánoce přicházejí .. a s nimi konečně i já!

Na začátek všechny zdravím a přeju Veselé Vánoce! Toť k úvodu, teď přejděme rovnou k věci...

Snad alespoň pár z vás zaregistrovalo, že hodně dlouho (ale opravdu HODNĚ dlouho) se tu neobjevila žádná recenze, příspěvek do meme, čí vzkaz na facebooku, prostě nic. Klidně bych vás v článku zavalila triliónem výmluv, proč tomu tak je, ale myslím, že vás to ani v nejmenším nezajímá a já zase nemám potřebu zacházet do podrobností ze svého života. Takže ve zkratce - škola, uklízení, pečení, nakupování, nefunkční notebook a samozřejmě nedostatek času zapříčinili mou neaktivitu.
Opravdu mě to hrozně mrzí, prošvihla jsem snad všechny vánoční projekty, se kterými si blogeři dali tolik práce, nestíhám dokonce číst recenzní výtisky a už vůbec psát nějaké recenze. Tak tomu bylo alespoň do dneška, kdy nám konečně začínají prázdniny. Pokusím se tedy ještě do štědrého dne vše dohnat a příslušné články zveřejnit. Doufám, že jste na mně nezanevřeli a že se sem stále budete vracet, protože čtu a bloguju hrozně ráda a díky vám, čtenářům, z toho mám ještě větší radost.

0 komentářů:

Okomentovat