středa 2. listopadu 2011

Nejděsivější NEJ (3/7) - Děsivá místa


- meme od Syki

-----------------------------------------

JEN TAKOVÝ DROBNÝ SOUHRN:

- středeční meme trvající pouze po 7 podzimnich týdnů
- cílem je napsat seznam 5 nejděsivějších nej (ať už knih, filmů nebo třeba zážitků)



Osvětim

Druhá světová válka. Hitler. Židé. Koncentrační tábory. Kdo by tento příběh z minulého století neznal. Je opravdu nechutné, jak tohle mohli lidé vůbec dopustit. Většina z vás zde už možná byla, hodně tam jezdí školy. Já ještě ne. Upřímně ani nevím, jestli bych na to teď měla žaludek.

Hřbitov

Je jedno kde, je jedno jaký. Z hřbitovů obecně mi zkrátka běhá mráz po zádech. Vždy tam panuje hrozně ponurá atmosféra, všude je ticho. Po tmě je to ještě horší. Za každým náhrobkem vidíte stát nějakého zombíka a sebemenší šustnutí listu ve vás vyvolá hrůzu. Brr.

Rožmberk

Myslím, že tady stačí dvě slova - Bílá paní. 
Buchlov

Opět hrad, tentokrát hned "za humny". Byla jsem tam už nesčetněkrát, ovšem nahání mi hrůzu pořád. Stojí opuštěný na kopci, uvnitř jsou temné chodby a dokonce tam mají mumii! Když jsme byla navíc menší, taťka mi vyprávěl strašidelné historky právě o Buchlovu.

Chamber of Horrors in Madame Tussauds 


Já osobně tam sice nebyla, ovšem moc bych chtěla. Už jen kvůli tomu, jak se nad touto atrakcí naše profesorka AJ rozplývala. Strašidelná ulička, chodící nemrtví, lekačky na každém rohu. Myslím, že to by byla ta pravá hrůza pro mě.

0 komentářů:

Okomentovat