středa 19. října 2011

Nejděsivější NEJ (1/7) - Děsivé knihy


- meme od Syki

-----------------------------------------

JEN TAKOVÝ DROBNÝ SOUHRN:

- středeční meme trvající pouze po 7 podzimnich týdnů
- cílem je napsat seznam 5 nejděsivějších nej (ať už knih, filmů nebo třeba zážitků)



Tento týden 5 děsivých knih


Darren Shan - Upírův pomocník (II.)

Myslím, že už jen z obálky člověku naskočí husí kůže. V téhle knize bylo vše - radost, vztek, pláč, smutek, a samozřejmě i strach. Dočítala jsem ji pozdě večer a málem mě trefilo, když jsem se od knihy odtrhla, podívala se na čas a s hrůzou zjistila, že je přesně 00:00 :D. Na tohle asi nikdy nezapomenu.





Hunger Games (I.)

Tahle knížka je pro mě prostě citová záležitost. Příběh jsem nečetla, já ho žila. Kdo by tedy neměl strach, kdyby bojoval na život a na smrt v aréně, se třiadvaceti protivníky, kteří chtějí to samé - zabít vás? Brr. Něco tak úžasného a přitom strašného zároveň jsem snad nikdy nečetla. 

Vampýrská akadamie (III.)

Dalo by se říct, že snad v každém díle VA je pro mě nějaká scéna strašidelná :D. Opravdu ty boje s Rose prožívám. Přeci jen potkat nějakého strigoje... brr.






Jáma a Kyvadlo

Další kniha, která sem bezpochyby patří. Po jejím dočtení jsem měla nepříjemný pocit a ještě dlouho potom, jsem uvažovala, co se v ní vlastně stalo. Nikdy bych nic podobného nechtěla zažít. 






Strašidlo po telefonu

A něco trošku úsměvnějšího na konec. Vážně jsem se toho bála! :D Bylo mi asi deset a jen z těch obrázků jsem nemohla spát. 

0 komentářů:

Okomentovat