pátek 7. října 2011

My dream cast [1]

Meme pocházející od Eby.

-Každý PÁTEK
- Si vyberte jednu postavu z knihy a přidejte fotku člověka, který by podle vás ve filmovém zpracování ztvárnil vybranou postavu
- Připište také, proč jste si právě tuto postavu vybrali

Bonnie - Upíří deníky

- Je to prostě ona! Bonnie. Vždyť to tam všechno je - zrzka, drobná, srdcový obličej .. tak nějak si ji já představuju. Vím, že v seriálu vypadá úplně jinak, kdyby ovšem měla být podle knihy, vypadala by asi nějak takhle. A vybrala jsem si ji proto, že právě čtu VD a zároveň jsem velkým fanouškem seriálu, proto mě místy občas vadily nesrovnalosti ve vzhledu většiny postav. Přeci Elena jako blondýna? Caroline naopak bruneta? A úplně zmizely některé postavy jako je Jeremy. Navíc byla přehozena některá jména (opravdu jsem se pobavila u Tylera Smallwooda :D). Vím, vím. Kniha byla první, seriál až po ní. Ovšem, když žijete už  3. série s postavami, nějak si zvyknete na jejich vzhled apod. Ale abych neodbíhala .. Tohle je pro mě Bonnie podle knižní předlohy.
- Herečka má jméno Molly C. Quinn a nijak moc známá není. Ovšem koho by více zaujala, může si ji klasicky vygooglit a určitě o ní něco málo najde :).

2 komentářů:

Eby řekl(a)...

Musím říct, že Bonnie jsi naprosto vystihla. Přesně podle knihy :D
Jelikož už běží třetí série seriálu na motivy knih Upíří deníky, tak jsem zvyklá na snědší Bonnie s tmavě hnědými vlasy. Ale taky mě ze začátku štvalo, že vzhledy postav úplně změnili.

Dadie řekl(a)...

ja som na tom bola zas opačne, najskôr som čítala knihy a zo seriálu som bola úplne zmätená. V seriáli je Bonnie skôr smutná ako veselá, detská a bojazlivá. Táto herečka vyzerá úplne ako knižná Bonnie, aj keď Kat by som nemenila ;)

Okomentovat