středa 21. září 2011

My W.I.P. [2]


Meme původem z dílny NIkki Finn. | O co v něm jde?
• Každou STŘEDU
• Vyplnit dotazník o 10 otázkách

1. Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReaders.
Anna and the French Kiss by Stephaine Perkins 
2. Jaký film jsi viděla naposledy?
Chlapec v pruhovaném pyžamu. Bože! Jak mohli lidi něco takového udělat! Nepochopím...
3. Čím sis naposledy udělala radost?
Koupila jsem si naušnice se sovičkama. 
4. Co naposledy se ti zdálo?
Úplná blbost! Moji kámoši mě chtěli znásilnit :D.
5. Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Momentálně z té hlavy nic nevydoluju, snad příště.
6. Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Těstovinový salát, fernet a milka.
7. Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Uh, o víkendu jsem byla na Veroně a to je tak mé maximum za celý týden. Během školy potřebuji jediné: klid  (a knížky, no :D).
8. Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Nikdy nedávejte křečky do plastové koule! Jinak za vámi příjdu a taky vás do jedné takové strčím!
9. Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Když dnes spolužákovi vyprsklo pití na učitelský stůl, za kterým o přestávce ze srandy seděl (já vím, jsem škodolibá :D, ale kdyby jste tam byli taky, řezali by jste se ještě víc)
10. Co máš právě na sobě?
Legíny, sukni, triko, vestu ... je toho povícero.

2 komentářů:

Eby řekl(a)...

Pání, tak fernet by jsi si dala jo? No je pravda, že já taky, protože být v jedné místnosti s mojí ségrou je o nervy, takže ten fernet nebo cokoliv tvrdšího by bodlo :D :D

Lady McFly řekl(a)...

Tak když přijdou chutě, co se dá dělat :D. U mě jsou to zase dva bratři, takže taky nervíky pracují.

Okomentovat